Garantievoorwaarden

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over hun aankoop. U mag verwachten dat alle producten die door ons worden geleverd doen wat u er redelijkerwijs van mag verwachten. Het kan voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens het transport of er iets anders gebeurt waardoor u in aanmerking komt voor de garantie. Op alle producten die wij verkopen is de garantietermijn twee maanden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Onze medewerkers doen hun uiterste best om u optimale service te verlenen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Het is belangrijk dit zo snel mogelijk te uiten, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@elblanco-online.nl.  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Categorieën

Add to cart